rakkaus. se ei aina ole sitä miltä näyttää.

olen seurustellut useasti ja aina sanonut kumppanilleni rakastavani häntä. mutta vasta nyt tiedän mitä rakkaus on. se on yhteistyötä. aikaisemmat suhteeni ovat olleet vain ihastuksia. nyt pisimmän suhteeni aikana olen ymmärtänyt miten hienoa on olla kunnioitettu ja kunnioittaa. jaamme mieheni kanssa joka ikisen asian. hän tuntee minut täysin. arvaa ajatukseni. tietää pienimmätkin asiat mitä olen tehnyt ja muistaa vartaloni jokaisen rypyn ja ihokarvan.

ongelmat ratkotaan yhdessä. niitä mietitään ja pohditaan ja kuunnellaan toistemme mielipiteitä. ja valitaan yhdessä se paras ratkaisu.

pidän työstäni mutta työmatkat ovat inhottavia. matka töihin on vastenmielinen. enkä haluaisi lähteä kotoota ja matka kotiin on aivan liian pitkä. tänään ymmärsin että se johtuu siitä etten haluaisi lähteä rakkaani kainalosta ja illalla en jaksaisi millään odottaa että pääsen kertomaan kaiken mitä päivällä oli tapahtunut. mitä olin kuullut ja mitä olin sanonut. mitä olin tehnyt ja mitä muut olivat tehneet.